  • Data: 2010-06-30 09:15:35
    Temat: Re: Sprzedaż Tauronu przez mbank
    Od: Młotkowy <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    xbartx pisze:

    > Uważaj, żeby z tego trochę nie zrobiło się kilka miesięcy albo lat ;)
    > Sytuacja na giełdzie raczej ciekawie się nie zapowiada i wychodzi na to,
    > że raczej będzie ostra jazda na południe.

    O - widzę, że nowy anal nam-tu rośnie :)
    Zalecałbym więcej skromności. Na giełdzie to bardzo przydatna cecha. Nie
    powiem, że mile widziana. Subiektywnie przydatna.

    Po sparzeniu się ulicy na
    > funduszach przyszedł czas na IPO? ;)

    Możesz mieć rację. Dlatego należy przytrzymać, wrzucić zlecenie z
    limitem, ustawić sobie budzik i iść spać...

    Jeśli miałeś rację, to kolejne IPO pójdą się paść. Choć na PZU chyba (?
    - niech ktoś skoryguje) więcej ludzi się zapisało. Zwykle wydutkanie
    ulicy następuje w momencie solidnego szczytu popularności. (Mówi Wam to
    ten, który przeżył na własnej skórze krach po debiucie BSK).
    Obowiązuje zasada, że "skoro wszyscy o tym mówią, to trzeba spierniczać".

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Młotkowy