  • Data: 2011-05-03 20:39:05
    Temat: Re: Srebro
    Od: root <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    cinews:10pfsirzvxq0v$.xyejuqtl3b5b$.dlg@40tude.net..
    .

> [...]
    > histeria hiperboliczna jako 5.
    >
    > Jak myslisz?
    > I pytanie, kt re wszyscy pomin li...
    > Stwierdzi em e bezie ostra jazda na podstawie patternu i kszta tu fali.
    > Wiadomo, kszta t fali tworz ludzie, w tym insajderzy.
    >
    > S dwie opcje - albo mia em fart, albo insajderzy wyci gn li kurs 27
    > kwietnia i niechc cy "pokazali" kszta tem fali, e b dzie zsyp.
    > Pewnie tego si nie da rozstrzygn , ja sam nie potrafi , ale co o tym
    > s dzisz?
    >
    > Jest teoretycznie mo liwe, e na 2 dni przed wys aniem perszinga w Osam

    Ja walcze juz dlugo z tym rynkiem i mam nieco inny ogląd. Po pierwsze
    wyciagneli kurs nie 27ego, ale w nocy niedzieli na poniedzialek 25
    kwietnia. Poniewaz podeszlo to pod magiczne 50$ zrobila sie pierwsza
    duza korekta nastepnego dnia (wlasciwie to tego samego dnia bo wtedy
    juz u nas bylo sloneczko;) 27 kwietnia byl kolejny atak na magiczne
    50$. Niestety nieudany. Potem jeszcze 2 dni ataku i pewnie kurs by sie
    przebil, gdyby nie pershing. Spadek rozpoczal sie ok 1 naszego czasu a
    tzw. "opinie" poinformowano dopiero o 4. Tak mowili w TV wiec chyba
    naszego czasu.
    Reasumujac nie sadze ze wyciagniecie kursu w gore mialo jakis zwiazek
    z Osama. To byl naturalny duzy ruch na srebrze - taki sam jak
    wszystkie do tej pory. Spadek 1 maja i owszem byl tak dziwny ze
    nierealny. Czegos takiego nie widzialem w mojej karierze (nie
    wspominajac krachu z 1994r - ale to prehistoria;)