  • Data: 2011-05-03 20:54:43
    Temat: Re: Srebro
    Od: "skippy" <m...@t...moon> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "root" <m...@y...com> napisał w wiadomości
    news:f58fda8f-4b08-44db-8bfa-

> [...]
    wyciagneli kurs nie 27ego, ale w nocy niedzieli na poniedzialek 25
    kwietnia. Poniewaz podeszlo to pod magiczne 50$ zrobila sie pierwsza
    duza korekta nastepnego dnia (wlasciwie to tego samego dnia bo wtedy
    juz u nas bylo sloneczko;) 27 kwietnia byl kolejny atak na magiczne
    50$. Niestety nieudany. Potem jeszcze 2 dni ataku i pewnie kurs by sie
    przebil, gdyby nie pershing. Spadek rozpoczal sie ok 1 naszego czasu a
    tzw. "opinie" poinformowano dopiero o 4. Tak mowili w TV wiec chyba
    naszego czasu.
    Reasumujac nie sadze ze wyciagniecie kursu w gore mialo jakis zwiazek
    z Osama. To byl naturalny duzy ruch na srebrze - taki sam jak
    wszystkie do tej pory. Spadek 1 maja i owszem byl tak dziwny ze
    nierealny. Czegos takiego nie widzialem w mojej karierze (nie
    wspominajac krachu z 1994r - ale to prehistoria;)

    ===
    zanosiło się, no ale nie mo juz co rozstrzasac przeszlosci
    spodobało mi sie sreberko, odkrylem je niedawno (jak zobaczylem ww swiece na
    D)
    takich parabolek jak tutaj jeszcze nie widziałem
    wygląda ze jest mega-plynne, ksztalty naruszane w istotny sposob
    sporadycznie i to na roznych interwalach
    szczerz mowiac w porownaniu z wykresami FW to nareszcie inna bajka