eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiStanowisko mBanku w sprawie artykułuRe: Stanowisko mBanku w sprawie artykułu
  • Data: 2005-09-11 17:00:12
    Temat: Re: Stanowisko mBanku w sprawie artykułu
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Markus Sprungk <m...@g...com> wrote:

    > ..czyli Bank ma tworzyć kilkadziesiąt różnych procedur pod każdego klienta

    Nie. Bank ma stworzyc jedna dobra procedure i jeden uniwersalny system.

    > bo przecież każdy jest ważny? Jak rozumiem Ci, którzy mieszkają np. w
    > Puszczy mają zostać ekstra obdarowani nadajnikiem by być w zasięgu sms-ów z
    > bramki Banku :>

    Nie. W zwiazku z tym taka autoryzacja jest tym bardziej pomyslem kiepskim.

    > Czy Deutsche Bank na przykład też tworzy procedury pod hojnych klientów z
    > Polski?

    Nie wiem. UBS nie mial problemow z zarejstrowaniem polskiego numeru telefonu
    w ich systemie komputerowym.

    > Zaraz się rozpłaczę z wrażenia :>

    Chusteczke?

    > Myślę, że Bank powinien mu kupić tę komórkę bo "klient jest ważny" :))))

    Coz. Prezentujesz tutaj bardzo popularny w Polsce punkt widzenia.
    "Liczy sie tylko moja sytuacja, a sytuacje innych - mam w dupie".


    --
    Przemysław Maciuszko

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1