eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiStanowisko mBanku w sprawie artykułuRe: Stanowisko mBanku w sprawie artykułu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Stanowisko mBanku w sprawie artykułu
    Date: Sun, 11 Sep 2005 17:00:12 +0000 (UTC)
    Organization: sal z piekła rodem
    Lines: 31
    Message-ID: <dg1nqr$4jb$1@inews.gazeta.pl>
    References: <dfrt25$e12$1@inews.gazeta.pl> <d...@b...kjonca.bogus>
    <dfs882$s60$6@news.onet.pl> <d...@b...kjonca.bogus>
    <dfsb3u$6tj$1@news.onet.pl> <d...@b...kjonca.bogus>
    <1hn1adtaktvuj.qzwfeho4n2m4$.dlg@40tude.net>
    <dfv1l4$2eg$2@inews.gazeta.pl>
    <770mwcsq1o7o$.ad6p383vz6fu$.dlg@40tude.net>
    <1...@i...dyndns.org.invalid>
    <1us5mkvklfl8g.1t0kneei7jpkm$.dlg@40tude.net>
    <14avzssv22q6l$.dlg@int.dyndns.org.invalid>
    <1s2ymmv61q4cr$.4qliqwf59na7$.dlg@40tude.net>
    <1...@i...dyndns.org.invalid>
    <79io5ym5s1nz$.1e5t1gk1pwxxs.dlg@40tude.net>
    <dg1f02$205$4@inews.gazeta.pl>
    <17xd68szwjzy9.w05rhtqve5uw$.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: hell.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1126458012 4715 149.156.96.35 (11 Sep 2005 17:00:12 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 11 Sep 2005 17:00:12 +0000 (UTC)
    X-No-Archive: yes
    X-User: <superjuzer>
    User-Agent: tin/1.7.10-20050815 ("Grimsay") (UNIX) (Linux/2.6.8-2-686-smp (i686))
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:363193
    [ ukryj nagłówki ]

    Markus Sprungk <m...@g...com> wrote:

    > ..czyli Bank ma tworzyć kilkadziesiąt różnych procedur pod każdego klienta

    Nie. Bank ma stworzyc jedna dobra procedure i jeden uniwersalny system.

    > bo przecież każdy jest ważny? Jak rozumiem Ci, którzy mieszkają np. w
    > Puszczy mają zostać ekstra obdarowani nadajnikiem by być w zasięgu sms-ów z
    > bramki Banku :>

    Nie. W zwiazku z tym taka autoryzacja jest tym bardziej pomyslem kiepskim.

    > Czy Deutsche Bank na przykład też tworzy procedury pod hojnych klientów z
    > Polski?

    Nie wiem. UBS nie mial problemow z zarejstrowaniem polskiego numeru telefonu
    w ich systemie komputerowym.

    > Zaraz się rozpłaczę z wrażenia :>

    Chusteczke?

    > Myślę, że Bank powinien mu kupić tę komórkę bo "klient jest ważny" :))))

    Coz. Prezentujesz tutaj bardzo popularny w Polsce punkt widzenia.
    "Liczy sie tylko moja sytuacja, a sytuacje innych - mam w dupie".


    --
    Przemysław Maciuszko

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1