eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiStosunek bankow do klienta - artykul we WPROSTRe: Stosunek bankow do klienta - artykul we WPROST
  • Data: 2004-01-05 15:25:57
    Temat: Re: Stosunek bankow do klienta - artykul we WPROST
    Od: "Glenn" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    >
    > nie musisz mi tego tlumaczyc, problem w tym ze nawet jesli jestes
    > klientem "z gornej polki" a wiec takim ktory np. swoim poziomem
    > oszczednosci daje bankowi zarobic: "kilkaset razy oplata za miesieczne
    > prowadzenie konta" to i tak jestes strzyzony owa oplata.

    Mylisz się. Zapoznaj się z ofertą banków.


    > > > KLIENT MA ZAWSZE RACJE, ZAWSZE.
    > >
    > > Nie. Zwłaszcza w banku nie.
    >
    > poprawka: "zwlaszcza w polskim banku nie"

    Podaj przykłady banków zagranicznych działających zgodnie z zasadą "klient
    ma zawsze rację". Zwróć uwagę na słowo "zawsze".




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1