eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiStosunek bankow do klienta - artykul we WPROSTRe: Stosunek bankow do klienta - artykul we WPROST
  • Data: 2004-01-05 15:49:54
    Temat: Re: Stosunek bankow do klienta - artykul we WPROST
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    MXW <m...@n...here> wrote:
    > 1. nic ci do tego ile mam pieniedzy.
    > 2. ile bym nie mial bank ma psi obowiazek mnie obsluzyc.

    buhahahahahahahahahahhahaah

    > 3. jak klienci nie przynosza bankowi zyskow to bank nie jest
    > bankiem wiec niech zrezygnuje z licencji, chetni tylko czekaja.

    buhahahahahaha

    > dla mnie jest, jeden incydent wystarczy mi zeby okreslic bank bo -
    > wypisz to sobie nad biurkiem:
    >
    > KLIENT MA ZAWSZE RACJE, ZAWSZE.

    dawno sie tak nie usmialem.
    buhehehehe
    Prosze oswiec mnie skad wynikaja twoje twierdzenia 2 i 3?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1