    From: Populares <n...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Stosunek bankow do klienta - artykul we WPROST
    Date: Wed, 21 Jan 2004 12:33:03 +0100

    t...@p...onet.pl wrote:

    > Tego typu "usług bankowych" jest wiele i tutaj widzę miejsce dla prasy, która
    > powinna rzeczowo obnażać taką działalność banków.

    Niestety, nie przypuszczam, żeby prasa była skłonna wykorzystać to
    miejsce ze względu na fakt, że sektor bankowy jest ważnym reklamodawcą,
    zapewniającym istotne dochody. Prasa nie będzie więc podcinać gałęzi, na
    której siedzi. Trzeba być świadomym tego, że w dzisiejszych czasach
    media są zależne bardziej od reklamodawców, niż czytelników i są raczej
    ważnym trybem w machinie marketingowej niż źródłem obiektywnej
    informacji. Koncentrują się więc do dopier...u politykom, bo tym można
    dokładać bezkarnie i czytelnik to zawsze chętnie kupi zwiększając
    potencjał reklamowy tytułu.