eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiStrategia marketingowa MbankuRe: Strategia marketingowa Mbanku
  • Data: 2002-06-16 10:16:05
    Temat: Re: Strategia marketingowa Mbanku
    Od: "Krzysiek Stefański" <s...@n...netscape.com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Maxap" <m...@g...de> napisał w wiadomości
    news:dirO8.242167$305.3381335@news.chello.at...
    > widzę ze dyskusja poszła troche w druga strone, mi raczej chodzilo o
    sposoby
    > zrealizowania tych celow /nawet trudno wykonalne/

    mBank przyciagnal tylu klientow bo:
    1. byl pierwszy z taka oferta
    2. oferowal neiporownywalnie wysokie oprocentowania na RORze
    3. oferowal zerowe oplaty
    4. konto mozan bylo zalozyc szybko i bez zbednych formalnosci
    5. dostawalo sie 2 ladne karty za friko
    6. zadnych ograniczen co do sald itp.


    obecnie bedzie troche gorzej, bo:
    1. oprocentowanie jest juz porownywalne z innymi ofertami (chcociaz ciagle
    najwyzsze, chyba :-) )
    2. inne banki "od razu" wyszly z podobnymi ofertami dla swoich klientow
    takze teraz krzywa wzrostu ilosci klientow mBanku troche poziomuje sie

    co moznaby zrobic:
    1. stale dywersyfikowac uslugi - patrz oferowac nowe produkty bankowe w
    stylu ekarty, lokat, linii kredytowych i czego jeszcze dusza zapragnie itp
    2. minimalizowac formalnosci ziazane z korzystaniem z produktow bankowych
    (na tym to chyba polega dzisiaj)
    3. akcje promocyjne, patrz konkursy lojalnosciowe itp
    4. dbac o bezpieczenstwo transkacji patrz nie dopuscic do zadnej wpadki w
    stylu: "znikanie pieniedzy z kont itp."

    na razie tyle mi przyszlo do glowy...


    --
    Krzysiek Stefański


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1