eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiStrategia marketingowa Mbanku › Re: Strategia marketingowa Mbanku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!warszawa.rmf.pl!news.rmf.pl!news.ipa
    rtners.pl!news.icm.edu.pl!not-for-mail
    From: "Krzysiek Stefański" <s...@n...netscape.com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Strategia marketingowa Mbanku
    Date: Sun, 16 Jun 2002 12:16:05 +0200
    Organization: http://news.icm.edu.pl/
    Lines: 37
    Message-ID: <aehoar$joc$1@sunsite.icm.edu.pl>
    References: <iQhO8.237128$305.3280915@news.chello.at>
    <dirO8.242167$305.3381335@news.chello.at>
    NNTP-Posting-Host: krecik.toya.net.pl
    X-Trace: sunsite.icm.edu.pl 1024222363 20236 217.113.230.133 (16 Jun 2002 10:12:43
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 16 Jun 2002 10:12:43 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:188283
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Maxap" <m...@g...de> napisał w wiadomości
    news:dirO8.242167$305.3381335@news.chello.at...
    > widzę ze dyskusja poszła troche w druga strone, mi raczej chodzilo o
    sposoby
    > zrealizowania tych celow /nawet trudno wykonalne/

    mBank przyciagnal tylu klientow bo:
    1. byl pierwszy z taka oferta
    2. oferowal neiporownywalnie wysokie oprocentowania na RORze
    3. oferowal zerowe oplaty
    4. konto mozan bylo zalozyc szybko i bez zbednych formalnosci
    5. dostawalo sie 2 ladne karty za friko
    6. zadnych ograniczen co do sald itp.


    obecnie bedzie troche gorzej, bo:
    1. oprocentowanie jest juz porownywalne z innymi ofertami (chcociaz ciagle
    najwyzsze, chyba :-) )
    2. inne banki "od razu" wyszly z podobnymi ofertami dla swoich klientow
    takze teraz krzywa wzrostu ilosci klientow mBanku troche poziomuje sie

    co moznaby zrobic:
    1. stale dywersyfikowac uslugi - patrz oferowac nowe produkty bankowe w
    stylu ekarty, lokat, linii kredytowych i czego jeszcze dusza zapragnie itp
    2. minimalizowac formalnosci ziazane z korzystaniem z produktow bankowych
    (na tym to chyba polega dzisiaj)
    3. akcje promocyjne, patrz konkursy lojalnosciowe itp
    4. dbac o bezpieczenstwo transkacji patrz nie dopuscic do zadnej wpadki w
    stylu: "znikanie pieniedzy z kont itp."

    na razie tyle mi przyszlo do glowy...


    --
    Krzysiek Stefański


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1