  • Data: 2012-02-03 01:12:21
    Temat: Re: Straty, straty, straty...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Waldek" jgfa7o$49d$...@n...news.atman.pl

    > Biznes musi sie krecic - marketingowcy z czego zyc
    > wiec teraz dostana zadanie wymyslenia nowej promocji
    > aby sciagnac inne barany do strzyzenia
    > - wszak czesc leniwych zawsze zostaje :/

    Brak mi sił na opisanie tego, co miało miejsce w czasie tych 30 minut. :)
    Doszło niemal do siłowych rozwiązań (o tyle ciekawe, że drzwi wyjściowe
    były już zamknięte, więc daleko bym nie uciekł w razie czego a patrząca
    kamera (o ile nie jest ślepą atrapą) pokazałby światu, co miało miejsce)
    i wywoływania duchów -- znaczy... Do straszenia. :)

    -- Pan mnie straszy?
    -- Tak, ja panią straszę.

    Zazwyczaj, gdy ktoś zadaje takie pytanie, oczekuje odpowiedzi typu:

    -- Nie, nie straszę. Ja tylko ostrzegam,

    Udzielenie odpowiedzi innej niż oczekiwana -- wybija rozmówcę
    (bądź rozmówców) z tak zwanego rytmu. [wybudza z letargu?...]

    -=-

    W Kredyt Banku na ulicy Mickiewicza w Białymstoku ponoć każdy mówi coś takiego:

    -- Tu kiedyś była pływalnia?

    Dlatego, aby zyskać tam przewagę nad ,,przeciwnikiem'' należy unikać
    wszelkich rozmów o pływaniu, wodzie, basenach itd... Co mi z tej
    przewagi przyszło? Ano to, że zaskoczona kobieta w głębi swego
    serca rozmyślała właśnie o tym, iż ma do czynienia z dziwnym :)
    klientem (który unika rozmów o mokrej stronie życia) tak, że aż
    pomyliła się, w efekcie czego nie miałem możliwości lania z konta
    w kĄt, co przypłaciłem kolejną wizytą w marmurze, blokadą środków itd... :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'