  • Data: 2012-02-03 16:11:32
    Temat: Re: Straty, straty, straty...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Waldek" jggb50$4d9$...@n...news.atman.pl

    > Ech, jakby sie kto czepial, to dokladniej
    > nadajnik w Mainflingen, 25km od Frankfurtu
    > zas sam zegar w Brunszwiku. ;)

    Ja się uczepiłem, co zaprezentowałem słowem 'spod'. :)

    Najniższa temperatura na moim balkonowym to -21,3°C o godzinie 6:47.
    Stacje meteo potwierdzają tę godzinę z dobrą dokładnością i podają,
    że notowały wtedy -30°C. Można zatem powiedzieć śmiało, że pomiędzy
    moimi odczytami a odczytami stacji meteo jest różnica 9°C, czyli
    spora. 400 metrów stąd też mam ,,stację pogody'', zewnętrzny czujnik
    zawieszony jest znacznie wyżej i notuje temperatury o około 4°C niższe
    niż ten, który mam tuż obok siebie.

    Latem oba pokazują mniej więcej to samo.

    Teraz meteo pokazuje -21°C a mój 14.5°C czyli chyba odchylenie
    mego wzrasta wraz ze spadkiem temperatury zewnętrznej. :)

    -=-

    Wracając do tematyki grupy... Hm... Jakby tu wrócić...
    A!! No właśnie... E... Ten, no, tego...

    Ubezpieczenie w mBanku jest korzystne, bo można dostać keszbek 5% za
    siano lub suchy chleb? Chyba trzeba by latać dużym samolotem, bo
    osobowy samochód tyle nie żre, aby się opłacało... :)

    -=-

    Tak więc idę na stronę ;) Allianz Direct i kupuje OC za jedną złotówkę. :)
    Tanie. :) Ale trzeba zapłacić za rok z góry -- czyli w sumie 365 złotych. ;)

    zniżka 09% -- CR93Z3NHF
    zniżka 10% -- KUPON

    Pierwsze mam na popierze, drugie wala się w necie -- stempel to stempluje.
    Wcześniej dostałem od jakiegoś agenta UBezpieczeniowego.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'