  • Data: 2012-02-03 15:59:24
    Temat: Re: Straty, straty, straty...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Waldek" jggatb$46q$...@n...news.atman.pl

    > Osiagniete tej nocy minimum
    > na moim balkonie to -25,1 :/
    > - ciekawe o ktorej ten "pik" wystapil
    > bo 5:47 gdy wstalem bylo tylko? -24,7 - LOL

    > Ps. zrobilem fotke - stad znam dokladna godzine
    > - syncho z atoma made in Frankfurt ;)

    er ;)

    Moje ,,stacje pogody'' notują wprawdzie godzinę, o której było
    najzimniej czy najcieplej (datę też notują) ale ja tak często
    spoglądałem na termometr, że i bez tego notowania mógłbym to
    określić z dokładnością kilku minut. I moje stacje też mają
    synchronizację z atomem spod Frankfurtu nad Menem.

    Chcę kupić jeszcze dwie -- czekam, aż Carrefour spuści cenę
    poniżej 49 złotych i 99 groszy. :) Temperatura wewnątrz,
    na zewnątrz, wilgotność wewnątrz, zegarek z DCF77 i jakieś
    pogodynki, budziki, oświetlenie...

    Swoją taką kupiłem za 50 złotych, teraz są po 58, a przed moim kupnem były chyba po
    70.

    Mam też inną, kupioną w necie. Temperatura wewnątrz, na
    zewnątrz, wilgotność wewnątrz, zegarek z DCF77...

    Obie zapisują czas ekstremalnych temperatur. :)
    Pokazują też, jaka wtedy była wilgotność, ale chyba nie pokazują, kiedy była
    ekstremalna.

    Na zewnątrz mam tylko jeden termometr, nieszczęśliwie przybity,
    bo latem grzeje go niemiłosiernie Słoneczko gdzieś do południa.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'