  • Data: 2007-04-13 23:06:39
    Temat: Re: Strony banków
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info> szukaj wiadomości tego autora

    badzio napisał(a):
    > Patrze, patrze a tu Wojciech Nawara porozsypywal nastepujace haczki:
    prawo do przynajmniej komentowania sposobu wydawania zarobionych przez
    Ciebie pieniędzy, tak?

    > Do komentowania? A czemu nie? Ja tez mam prawo komentowac jesli szef
    zamiast dac mi podwyzke, kupi sobie nowy samochod. Wolny kraj, wolnosc
    slowa itp

    W zasadzie to masz rację - komentować każdy może co mu się żywnie
    podoba. Ale nie o to mi chodzi.

    Chodziło mi jednak o fakt uzurpowania sobie pewnego uprawnienia do
    szeroko rozumianego kontrolowania wydawania nieswoich środków. Czyli -
    opiniowanie, pretensje za "niewłaściwe" wydawanie pieniędzy, wskazywanie
    "właściwego" sposobu etc.
    Tylko, że na moją wypłatę pracowałem cały miesiąc, bo taka była umowa. I
    co ja ze swoimi środkami zrobię, to pracodawcy NIC do tego.

    Tak samo na swoje wynagrodzenie pracuje bank, świadcząc pewną usługę.
    Nie chcesz dać "pracy" danemu bankowi? Zlikwiduj konto.