    From: "MarekZ" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Super okazyjny kredyt na 52 lata
    Date: Sat, 14 Mar 2009 12:18:18 +0100

    wiadomości news:gpg37o$rjt$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Zakładając niezmienność stóp i brak ryzyka kursowego, to i tak bym się w
    > to nie pakował. A to czy Ty masz rację, to zależy co chcesz w życiu robić.
    > Np niektórzy lubią wyścig szczurów i pracę po 12 godzin dziennie, żeby
    > jeszcze więcej konsumować. Inni etap maksymalnego konsumpcjonizmu mają za
    > sobą i ich to nie kręci.

    Nie interesują mnie produkty na stałych stopach procentowych na wysokie
    kwoty. Nie interesują mnie też produkty denominowane w obcych walutach, do
    spekulacji na kursach używam lepszych instrumentów. Interesuje mnie tanie
    źródło kapitału obrotowego. Zapewniam Cię, że obracanie kapitałem nie
    zajmuje mi ani 12 godzin dziennie, ani nawet 2 godzin dziennie patrząc na to
    w dystansie czasowym - nie należę do osób wgapiających się godzinami w
    wykresy i wyliczających fibony itp.

    Niekoniecznie musi to oznaczać maksymalny konsumpcjonizm. Może to także
    oznaczać dużo wolnego czasu, który można sobie wykorzystać jak się komu
    podoba (np. przepieprzając go na dyskusje na newsach), zamiast wstawania do
    pracy na 9 czy na którą teraz się tam chodzi, niezależność od wymysłów
    polskiego państwa itp. fajne rzeczy. Mieszanie do tego ideologii wyścigu
    szczurów oraz tego niuejdżowego rozwoju duchowego jest raczej nieco nie na
    miejscu.

    Sugerowałbym Ci lekkie wyhamowanie wartościowania innych grupowiczów czy są
    albo nie są idiotami.

    marekz