eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiŚwiadomość celów pracy przez pracowników BPPH PBK - moje refleksjeRe: Świadomość celów pracy przez pracowników BPPH PBK - moje refleksje
  • Data: 2003-02-26 19:59:35
    Temat: Re: Świadomość celów pracy przez pracowników BPPH PBK - moje refleksje
    Od: "Karol" <a...@p...antyspam.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Władysław Jagiełło" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Fakt, mogę mieć skrzywione pojęcie. Ciałem kierowniczym nie jestem, ale
    > pranie mózgu przeszedłem. Nasza firma wprowadzała najpierw ISO,
    > potem TQM. Brałem udział w wielu szkoleniach, warsztatch itp. Jako firma
    > informatyczna żyjemy z obsługi klientów - oni przynoszą firmie pieniądze.
    > Wypracowano u nas pewne standarrdy, może za bardzo się przyzwyczaiłem i
    > dlatego się dziwię. Zresztą mnie też czasem śmieszy to, że w każdym pokoju
    > wisi MISJA FIRMY itp. Wiele rzeczy jest jednak cennych, które wniósł TQM.

    Rozumiem, ze choc raz zadzwoniles do swojej firmy, przedstawiles sie jako
    klient z problemami i wszystko bylo OK.

    Pozdrawiam,
    Karol


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1