eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiSwojska atmosfera › Re: Swojska atmosfera
  • Data: 2005-12-21 22:00:03
    Temat: Re: Swojska atmosfera
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak) szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Wed, 21 Dec 2005 22:41:11 +0100, "Tomasz Nowicki"
    <t...@s...com> wrote:

    >A kto ci powiedział, że klient _chce_ zniesienia tej właśnie bariery?
    >Grzeczniej byłoby zapytać, zwłaszcza starszą od siebie osobę, czy życzy
    >sobie takiej formy.
    >W pracy między "personelami" to co innego, ale też bez przesady. Ale nigdy
    >zwracając się do klienta! Ja się np. od razu zjeżam, kiedy mnie ktoś
    >"panatomkuje". Myślę sobie "a co do cholery, gówniarzu jeden, żeby mnie
    >listonosz na schodach nie wyprzedził, to byś mógł moim synem być..." I
    >bliski jest dzień, w którym chłodno zapytam takiego klona "a kto szanownego
    >pana upoważnił, by zwracać się do mnie po imieniu?"
    >
    >T.

    Pan Szanowny to nie ma większych problemów? Jakoś zwracać się trzeba.
    "Panie Wojtku" to nie spoufalanie, to miła i uprzejma forma
    grzecznościowa. Można zwracać się sztywno "Szanowny Panie", ale
    większość ludzi odbierze to jako wręcz złośliwość.

    PG

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1