  • Data: 2005-12-21 22:01:49
    Temat: Re: Swojska atmosfera
    Od: yayco <yayco2_at_gmail_dot_com@no_spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    2005-12-21 22:41- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Tomasz Nowicki, gdy pisał(a):

    > "Wojciech Nawara" <u...@n...WYTNIJ.info> wrote in message

    > A kto ci powiedział, że klient _chce_ zniesienia tej właśnie bariery?
    > Grzeczniej byłoby zapytać, zwłaszcza starszą od siebie osobę, czy życzy
    > sobie takiej formy.
    > W pracy między "personelami" to co innego, ale też bez przesady. Ale
    > nigdy zwracając się do klienta! Ja się np. od razu zjeżam, kiedy mnie
    > ktoś "panatomkuje". Myślę sobie "a co do cholery, gówniarzu jeden, żeby
    > mnie listonosz na schodach nie wyprzedził, to byś mógł moim synem
    > być..." I bliski jest dzień, w którym chłodno zapytam takiego klona "a
> [...]

    Jedyny bank który był łaskaw zadać w ogóle pytanie, czy może się do mnie
    zwracać po imieniu (co nie znaczy, oczywiście, że jedyny w Polsce) to
    Multi, a i to dopiero w Aquariusie.
    Oczywiście odmówiłem ;-)

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****