eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiSwojska atmosferaRe: Swojska atmosfera
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfe
    ed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: yayco <yayco2_at_gmail_dot_com@no_spam.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Swojska atmosfera
    Date: Wed, 21 Dec 2005 23:01:49 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 38
    Message-ID: <docjec$h4k$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <do3ihs$52i$2@news.interia.pl> <do3m7u$lr2$1@amigo.idg.com.pl>
    <do4kag$td2$1@news.onet.pl> <do6mio$c4h$1@news.elsat.net.pl>
    <doci5u$ni4$1@atlantis.news.tpi.pl>
    Reply-To: yayco2_at_gmail_dot_com@no_spam.pl
    NNTP-Posting-Host: amp150.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1135202573 17556 83.17.71.150 (21 Dec 2005 22:02:53 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 21 Dec 2005 22:02:53 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.7.5) Gecko/20041206
    Thunderbird/1.0 Mnenhy/0.7
    In-Reply-To: <doci5u$ni4$1@atlantis.news.tpi.pl>
    X-Antivirus: avast! (VPS 0551-2, 2005-12-20), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Not-Tested
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:372876
    [ ukryj nagłówki ]

    2005-12-21 22:41- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Tomasz Nowicki, gdy pisał(a):
    >
    > "Wojciech Nawara" <u...@n...WYTNIJ.info> wrote in message
    > news:do6mio$c4h$1@news.elsat.net.pl...
    >> Arek napisał(a):
    >>
    >>> Coś pośredniego to "panie Wojtku". Da się to przetłumaczyć dosłownie
    >>> na biznesowy angielski? Pewnie jak zwykle, zależnie od kontekstu.
    >>
    >> Moim zdaniem zwracanie się per "panie Wojciechu" lub - idać troszkę
    >> dalej - "panie Wojtku" jest całkiem w porządku. W pracy sam mam bardzo
    >> często do czynienia z różnymi ludźmi i uważam, że jest to praktyczne i
    >> w zdecydowaniej większości przypadków nie urazi się drugiego
    >> człowieka, a raczej oddali się pewną barierę.
    >
    > A kto ci powiedział, że klient _chce_ zniesienia tej właśnie bariery?
    > Grzeczniej byłoby zapytać, zwłaszcza starszą od siebie osobę, czy życzy
    > sobie takiej formy.
    > W pracy między "personelami" to co innego, ale też bez przesady. Ale
    > nigdy zwracając się do klienta! Ja się np. od razu zjeżam, kiedy mnie
    > ktoś "panatomkuje". Myślę sobie "a co do cholery, gówniarzu jeden, żeby
    > mnie listonosz na schodach nie wyprzedził, to byś mógł moim synem
    > być..." I bliski jest dzień, w którym chłodno zapytam takiego klona "a
    > kto szanownego pana upoważnił, by zwracać się do mnie po imieniu?"
    >
    > T.

    Jedyny bank który był łaskaw zadać w ogóle pytanie, czy może się do mnie
    zwracać po imieniu (co nie znaczy, oczywiście, że jedyny w Polsce) to
    Multi, a i to dopiero w Aquariusie.
    Oczywiście odmówiłem ;-)

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****
    **** ...Too lazy to work ****
    **** and too nervous to steal... ****

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1