eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiSync czyli półbank i jego "błyskawiczne" rozpatrywanie reklamacji › Re: Sync czyli półbank i jego "błyskawiczne" rozpatrywanie reklamacji
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: wiatrak <w...@y...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Sync czyli półbank i jego "błyskawiczne" rozpatrywanie reklamacji
    Date: Thu, 21 Feb 2013 19:01:10 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 15
    Message-ID: <kg5ndc$gek$1@node1.news.atman.pl>
    References: <kg5ja4$hah$1@node2.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 87-206-64-9.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1361469676 16852 87.206.64.9 (21 Feb 2013 18:01:16 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 21 Feb 2013 18:01:16 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:17.0) Gecko/20130215 Thunderbird/17.0.3
    In-Reply-To: <kg5ja4$hah$1@node2.news.atman.pl>
    X-Antivirus: avast! (VPS 130221-2, 2013-02-21), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:587772
    [ ukryj nagłówki ]

    > Informujemy, że
    > rozpatrzenie reklamacji z dnia 23.11.2012r. przewidziane jest na termin
    > około 14.04.2013r.

    >
    > Pełnomocnik
    > Zespół Reklamacji i Skarg
    > Departament Jakości i Innowacji
    > Alior Sync


    "Departament Jakości i Innowacji"
    Zgadzam się. Przewidywany termin rozpatrywania reklamacji w okolicach 5
    miesięcy to rzeczywiście niebywała Jakość i Innowacja.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1