-
Data: 2013-02-21 17:51:16
Temat: Sync czyli półbank i jego "błyskawiczne" rozpatrywanie reklamacji
Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]
Pisałem już na grupie o mojej reklamacji transakcji kartą w tym półbanku,
że po 60 dniach roboczych (sic!), ktoś się w końcu ogarnął i nią
zainteresował i przysłał mi papiery do wypełnienia. W końcu dostałem
odpowiedź i co się dowiaduję? Że bank po całym tym czekaniu, cholera wie
po co, wysłał mi w końcu niezbędny papier, która mam wypełnić. Jako, że
półbank w końcu otrzymał "wszelkie informację i dokumentację" w te pędy
wziął się do roboty. Co za profesjonalizm. Co za szybkość.
Cóż, po prostu zwykła żenada w czystej niezmąconej postaci. Bardziej się
ośmieszyć już chyba nie da. Oj coś czuję, że te 5% mnie tam długo nie
przytrzyma. Tata straszy "wielką dejtą" a synek, okazuje się zwykłym
półbankiem.
=====
Szanowny Panie,
W odpowiedzi na reklamację z dnia 11.02.2013r. dotyczącą terminu
rozpatrzenia reklamacji przekazujemy następujące wyjaśnienia.
Wyjaśniamy, że po otrzymaniu Pana reklamacji szczegółowo
przeanalizowaliśmy zgłoszenie. Informujemy, że zgodnie z obowiązującym
Regulaminem Obsługi Produktów Alior Sync:
,,Reklamacje §61.
3. Reklamacja jest rozpatrywana niezwłocznie, jednakże termin może ulec
przedłużeniu w przypadku Operacji zagranicznej lub z innych ważnych
przyczyn niezależnych od Banku. Klient zostanie poinformowany o
przedłużającym się ponad 30 lub 60 dni (w przypadku Kart) roboczych
terminie rozpatrywania reklamacji.
(...)5. Klient zobowiązany jest dostarczyć Bankowi wszelkie informacje
oraz dokumentację dot. reklamacji i współpracować z Bankiem do czasu
zakończenia rozpatrywania reklamacji."
W tym miejscu pragniemy podkreślić, że Bank rozpoczął proces reklamacyjny
niezwłocznie po otrzymaniu niezbędnych dokumentów. Informujemy, że
rozpatrzenie reklamacji z dnia 23.11.2012r. przewidziane jest na termin
około 14.04.2013r. Zapewniamy, że czas oczekiwania na rozpatrzenie
reklamacji nie wynika ze złej woli Banku, a konieczności procesowania
reklamacji zgodnie z obowiązującymi procedurami. Jednocześnie
przepraszamy, jeśli w Pana odczuciu, czas realizacji reklamacji jest zbyt
długi.
Mamy nadzieję, że powyższe wyjaśnienia będą wystarczające.
Z poważaniem
Pełnomocnik
Zespół Reklamacji i Skarg
Departament Jakości i Innowacji
Alior Sync
=====
--
xbartx
Następne wpisy z tego wątku
- 21.02.13 19:01 wiatrak
- 21.02.13 20:25 Goblin
- 21.02.13 21:40 xbartx
- 22.02.13 04:07 Eneuel Leszek Ciszewski
Najnowsze wątki z tej grupy
- Promocje w żubrze - i reklamacje.
- Kantor spolecznosciowy w banku
- Rozładowanie karty wirtualnej w mBanku i stan salda rachunku
- Oszustwa z Blikiem
- scam na bankomat?
- Płatności pasywną obraczką NFC
- a to mi lotto
- pokolenie Z
- złoty słaby
- Okresowa weryfikacja klienta w mBanku
- stopa depozytowa
- Masz konto w Alior Bank? Eksperci ostrzegają
- OT Chleba naszego powszedniego...
- Dają gdzieś więcej niż 3,5%?
- Ekspert Zdalnej Obsługi Klienta Zamożnego
Najnowsze wątki
- 2024-06-26 Promocje w żubrze - i reklamacje.
- 2024-06-26 Kantor spolecznosciowy w banku
- 2024-06-24 Rozładowanie karty wirtualnej w mBanku i stan salda rachunku
- 2024-06-21 Oszustwa z Blikiem
- 2024-06-20 scam na bankomat?
- 2024-06-19 Płatności pasywną obraczką NFC
- 2024-06-18 a to mi lotto
- 2024-06-17 pokolenie Z
- 2024-06-13 złoty słaby
- 2024-06-11 Okresowa weryfikacja klienta w mBanku
- 2024-06-10 stopa depozytowa
- 2024-06-06 Masz konto w Alior Bank? Eksperci ostrzegają
- 2024-06-05 OT Chleba naszego powszedniego...
- 2024-06-02 Dają gdzieś więcej niż 3,5%?
- 2024-05-27 Ekspert Zdalnej Obsługi Klienta Zamożnego