eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiSync czyli półbank i jego "błyskawiczne" rozpatrywanie reklamacji › Sync czyli półbank i jego "błyskawiczne" rozpatrywanie reklamacji
  • Data: 2013-02-21 17:51:16
    Temat: Sync czyli półbank i jego "błyskawiczne" rozpatrywanie reklamacji
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Pisałem już na grupie o mojej reklamacji transakcji kartą w tym półbanku,
    że po 60 dniach roboczych (sic!), ktoś się w końcu ogarnął i nią
    zainteresował i przysłał mi papiery do wypełnienia. W końcu dostałem
    odpowiedź i co się dowiaduję? Że bank po całym tym czekaniu, cholera wie
    po co, wysłał mi w końcu niezbędny papier, która mam wypełnić. Jako, że
    półbank w końcu otrzymał "wszelkie informację i dokumentację" w te pędy
    wziął się do roboty. Co za profesjonalizm. Co za szybkość.
    Cóż, po prostu zwykła żenada w czystej niezmąconej postaci. Bardziej się
    ośmieszyć już chyba nie da. Oj coś czuję, że te 5% mnie tam długo nie
    przytrzyma. Tata straszy "wielką dejtą" a synek, okazuje się zwykłym
    półbankiem.

    =====
    Szanowny Panie,

    W odpowiedzi na reklamację z dnia 11.02.2013r. dotyczącą terminu
    rozpatrzenia reklamacji przekazujemy następujące wyjaśnienia.

    Wyjaśniamy, że po otrzymaniu Pana reklamacji szczegółowo
    przeanalizowaliśmy zgłoszenie. Informujemy, że zgodnie z obowiązującym
    Regulaminem Obsługi Produktów Alior Sync:

    ,,Reklamacje §61.
    3. Reklamacja jest rozpatrywana niezwłocznie, jednakże termin może ulec
    przedłużeniu w przypadku Operacji zagranicznej lub z innych ważnych
    przyczyn niezależnych od Banku. Klient zostanie poinformowany o
    przedłużającym się ponad 30 lub 60 dni (w przypadku Kart) roboczych
    terminie rozpatrywania reklamacji.
    (...)5. Klient zobowiązany jest dostarczyć Bankowi wszelkie informacje
    oraz dokumentację dot. reklamacji i współpracować z Bankiem do czasu
    zakończenia rozpatrywania reklamacji."

    W tym miejscu pragniemy podkreślić, że Bank rozpoczął proces reklamacyjny
    niezwłocznie po otrzymaniu niezbędnych dokumentów. Informujemy, że
    rozpatrzenie reklamacji z dnia 23.11.2012r. przewidziane jest na termin
    około 14.04.2013r. Zapewniamy, że czas oczekiwania na rozpatrzenie
    reklamacji nie wynika ze złej woli Banku, a konieczności procesowania
    reklamacji zgodnie z obowiązującymi procedurami. Jednocześnie
    przepraszamy, jeśli w Pana odczuciu, czas realizacji reklamacji jest zbyt
    długi.

    Mamy nadzieję, że powyższe wyjaśnienia będą wystarczające.

    Z poważaniem

    Pełnomocnik
    Zespół Reklamacji i Skarg
    Departament Jakości i Innowacji