  • Data: 2010-10-23 20:13:12
    Temat: Re: System Bankier.pl.
    Od: "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl> napisał w wiadomości
    news:i9vf9b$99s$1@usenet.news.interia.pl...

    > Szybka , rzeczowa i konkretna odpowiedź bez zbędnego pierdolenia.
    > Dzięki.
    >
    > P.S. Iście szatańska zabawa na te kontrakty jakby się tak dobrze
    > przyjrzeć.

    Mówię to w takim kontekście, że sam lewar juz mnie trochę przytłacza. Gdy
    sobie człowiek pomyśli ,że po drugiej stornie siedzi mniej więcej podobnego
    typu cwaniak wpatrzony w wykresy, któremu akurat startegia pokazała
    dokładnie co innego .... :).

    Ech... szatańska zabawa.....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/