  • Data: 2010-10-23 22:04:57
    Temat: Re: System Bankier.pl.
    Od: "walter" <w...@t...wenus> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl> napisał w wiadomości
    news:i9vira$esp$1@usenet.news.interia.pl...

    > Znaczy się za samo zlecenie bez realizacji też biorą opłatę ?.

    prowizje biorą tylko za wykonane zlecenie

    hmmm internetowo, bo telefonicznie nie mam zielonego pojęcia.
    moze wtedy za samo wstawienie w arkusz?
    ciekawe
    nie wiem, ale to mnie nie interesuje.

    co do opłaty to może niezrozumiale napisałem

    opłate moga brać za prowadzenie konta, czy tam ekstra wynalazki np gdy masz
    mniejszy obrót
    o to mi chodziło co do opłaty
    czasem jest tak, ze np przy obrocie 100 koni masz notki itp gratis, przy
    ilus tam koniach mniejsza prowizję

    jak nie wyrobisz, to może wejść opłata za cos tam