  • Data: 2009-05-25 18:55:13
    Temat: Re: Sytuacja banków w Polsce
    Od: "donald" <d...@k...corporation.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Mithos" <f...@a...pl> wrote in message news:gveci5$plv$1@news.onet.pl...

    > Bolszewickie to jest okradanie ogółu przez garstkę nielicznych "świętych
    > krów".

    Najwiekszego zlodziejstwa do0konuja banki w swietle prawa jakie sobie
    zrobily!
    Nie emeryt, pielegniarka, krus czy inny...ale wlasnnie bank jest najwiekszym
    zlodziejem!
    ponad 70% dochodow panstwa trafia do banku w roznych formach - i ty tez na
    to placisz w podatkach.

    > Dokładnie. Zawsze się można przekwalifikować.

    i zostac tancerzem baletowym w wieku 50 lat..prawda?

    > No jasne, państwo prawa jest wtedy kiedy zwykły pracownik musi
    > przepracować 40 lat łożąc na ZUS wysokie kwoty, a taki górnik płaci 25 lat
    > i dostaje emeryturę 3 x taką. Równie praworządna sytuacja jest wtedy gdy
    > rolnik płaci ułamek tego co normalny przedsiębiorca (przy jednoczesnych
    > ogromnych nakładach na rolnictwo np. z UE).

    Ale takie byly umowy, wy na tej grupe jestescie nielicznymi ktorzy zawsze
    mowia, ze umwa to rzecz swieta!
    Rolnik placi wieksze podatki i skladki niz ci sie wydaje - zapytaj
    pierwszego lepszego, albo znajdz w googlach.
    Powtarzasz jedynie puste slogany majace odwrocic ludzi od faktycznego
    probemu jakim jest niewolnictwo wobec bankow w Polsce. To banki sa
    najwiekszym benbeficientem w Polsce! To bank jest swieta krowa nie do
    tkniecia. To bank a nie rolnik z ciebie zdziera.
    Otworz oczy i zobacz. Nie rob sobie z mozgu papki przez TVN.