  • Data: 2016-05-19 20:27:02
    Temat: Re: Szałamacha listy pisze ...
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski p...@c...fontem.lucida.console

    > OK -- unikam. Niech Ci będzie. ;)

    > - nie zakładam, że ludzie są idiotami
    > - nie twierdzę, że nikt nie głosował
    > - nie twierdzę, że głosowano wbrew swej woli
    > (że były jakieś wymuszenia w sejmie RP)

    To jak tłumaczysz ze głosowali za sedziami a teraz uwazaja ich za sedziów
    PO?

    > Twoje argumenty, więc Ty podpierasz. :)
    > Takie są reguły/zasady. :)

    Ale przeciez to sa ogólnie nznae fakty.
    Naprawde nie wiesz, ze jeszcze do niedawna wiekszosc sedziów była wybrana
    również głosami PISu i była przez te partie apropobowana?

    Jezeli wypowiadasz sie w taki a nie inny sposób o TK pomimo ze tego
    naprawde nie wiesz, to poszukam sepcjalnie dla ciebie i podam ci co i jak.
    Ale nie chce mi sie wierzyc, zebys wykazywał się w tym temacie az taka
    ignorancją...

    > 0. Proszę o konkrety. :)
    > 1. Nie tylko większość jest ważna, gdyż o składzie
    > decyduje prezes, a ten nie jest symaptykiem PiS. :)

    W chwili obecnej to juz na pewno nie jest.
    Czy był nim ogłaszajac wyrok np. w sprawie klauzuli sumienia? Moim zdaniem
    wyrok był zdecydowanie po linii PiS i przeciw linii PO.

    > Prezes ARzepliński tak mówił?

    Tego tez nie wiesz...?
    Nie ten prezes...

    > Twoje są dla mnie niejasne. :)

    Moje pobudki sa zawsze takie same - poszukiwania logiki.

    > ZTCW -- AR chciał nie tyle zablokować 500+, co zmienkć zasady. :)
    > Kościół mamrotał :) dziesięcioleciami o tym, że trzeba ,,dbać o
    > drugich'', więc premier Beata Szydło dała 500 pln na DRUGIE dziecko.
    > :) RPetru (sterujący prezesem TK) chciał dać 500 pln na każde
    > dziecko, tym samym łamiąc zasadę troski o ,,drugich''. :)

    Co za bzdury. Petru chciał dać na kazde dziecko?

> [...]
    > argumenty. :)
    >
    > Tu grupa dyskusyjna. :)
    > Chcesz gadać o politycznych sympatiach sędziów TK RP -- podaj konkrety
    > dotyczące:
    >
    > - dat wyboru osób na sędziów
    > - dat składania ślubowania
    > - skład sejmu w czasie wyboru danej osoby
    > - wynik głosowania dotyczącego wyboru danej osoby
    > - daty urzędowania stosownych prezesów TK
    >
    > Ja za Ciebie tego nie będę czynił. :)
    > Ja podparłem się linkiem do filmu kręconego przez Mariusza Maxa
    > Kolonko, czyli osoby wg mnie dostatecznie wiarygodnej w tej sprawie.

    nie ma sprawy. Jeżeli przyznajesz się otwarcie do swojej ignorancji w tym
    temacie to postaram się jutro podac ci na tacy co i jak.
    Ale przyznaje ze nie miesci mi sie to w głowie zeby tego nie wiedziec bo te
    informacje co chwila pojawiaja sie w róznych dyskusjach na temat TK.