  • Data: 2016-05-27 21:57:40
    Temat: Re: Szałamacha listy pisze ...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Krzysztof Halasa" m...@p...waw.pl

    > Czy wiedział więcej to nie wiem (skąd ten wniosek?), ale kto ma większy
    > problem, to chyba jasne. Aczkolwiek tu jest także zależność od miejsca
    > zamieszkania - milion zł np. w Warszawie vs 300 tys. w małym mieście lub
    > poza nim, trudno stwierdzić co jest większym obciążeniem i z czego można
    > wybudować większą chałupę.

    Dokładnie. Za 20 m kwadratowych w jakimś drogim miejscu można mieć willę
    na zapyziałej prowincji. :) Widziałem takie zapyziałe prowincje i czytałem
    o malutkich (na 20 metrów kwadratowych) mieszkaniach w drogich miejscach.
    Co ciekawsze -- na tych 20 m kwadratowych można nieźle żyć. :)

    Będąc w Expanderze, widziałem ogłoszenie sprzedaży sporego domu niedaleko
    Białegostoku, który wraz z działką wyceniony był na około 80 tysięcy pln.
    Niestety dom raczej ;) do gruntownego remontu. Nawet zapamiętałem nazwisko
    osoby sprzedającej -- Anna Choruży, jako że akurat znam **inną** Annę
    Choruży, która sprzedawała właśnie wtedy jakiś dom w okolicy Białegostoku.

    > Szczerze mówiąc, chyba nigdy się z podobnym nie spotkałem. 32 m^2, tak, ale 20?

    Czytałem o takich (20 m^2) mieszkaniach -- oczywiście oglądałem szkice, czasami
    nawet fotki z wnętrza. Nie było tam lóżka nad wanną itp. pomysłów. Było ciasno,
    ale na pewno wygodnie! Pralka, lodówka, telewizor (ten akurat teraz zwykle jest
    płaski) itp. sprzęty oraz meble oczywiście tam były. Na pewno standard o niebo
    wyższy niż u mnie, choć mam 65 metrów kwadratowych.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-. Zzzzz |\ _,,,--,,_