  • Data: 2016-05-27 22:41:42
    Temat: Re: Szałamacha listy pisze ...
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Otoz to - wiec jesli kupil za milion, to nie nalezal do kategorii
    > drobnych ciulaczy :-)
    >
    > Poza tym widzisz - banki dobrze oszacowaly klientow, skoro 95%
    > kredytow jest splacane.

    Mowisz, ze wyczuli, kogo mozna dziubnac bardziej...? Kiepski argument...
    Zresztą znam dwie osoby ktore widzac co sie dzieje z frankiem, zmieniły
    prace, zaczeły pracowac wiecej godzin i obecnie sa na etapie: czekam rok i
    albo cos z tym zrobią albo konczymy z tym wyzyskiem.
    To ze ludzi stac na spłacanie nie ma nic wspolnego z tym ze:
    - nie zostali oszukani
    - ktos chce spłacac 400 tysiecy chociaz wział 200 kredytu

    > Cos mi chodzi po glowie, ze moze dzieki KNF - oni chyba pierwsi
    > zaczeli przykrecac srube tym kredytom.

    za mało, za późno.

    P.S. Czy dzis mozna wziac kredyt mieszkaniowy w CHF albo w dolarach?