  • Data: 2007-06-12 16:30:38
    Temat: Re: Szukam synonimu zwrotu "zrolować zadłużenie"
    Od: "Leszek" <b...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    piper wrote:

    > "Zadłużenie zostanie prolongowane (na następne okresy)"
    >
    > Chociaż tu chyba bardziej chodzi o:
    >
    > "Spłata zadłużenia zostanie prolongowana (...)"

    Nie sądzę, żeby chodziło o prolongate (prolongata dotyczy raty - a tu
    piszą o ZADŁUZENIU) - raczej o skapitalizowanie odsetek i rozpoczęcie
    spłaty na nowo - w nowych terminach i ratach. Napisz coś więcej, bo na
    razie wygląda mi to raczej na "restrukturyzację długu", choć ta powinna
    być dokonana przy udziale klienta.

    Leszek
    Cytat roku:
    "The IRS Mission. Provide America's taxpayers top quality service by
    helping them understand and meet their tax responsibilities and by
    applying the tax law with integrity and fairness to all."
    Misją skarbówki jest świadczenie płatnikom usług najwyższej jakości
    poprzez szerzenie zrozumienia i skłanianie do wypełniania obowiązku
    podatkowego oraz egzekwowanie jednolitego i sprawiedliwego dla
    wszystkich prawa podatkowego ;)