  • Data: 2015-06-30 07:42:43
    Temat: Re: Szybkie (1-2 dni) zabezpieczenie oszczędności
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 30 Jun 2015 07:04:13 +0200, J.F. napisał(a):

    > No chyba ze to tylko takie zagrywki nowego rzadu - pare takich ruchow
    > i wyborcy powiedza "wcale nie chcielismy tak glosowac" :-)

    A chyba nie - wlasnie slysze, ze premier Grecji namawia narod do
    odrzucenia w referendum warunkow porozumienia.

    Samobojstwo ekonomiczne, czy, jak niektorzy sugeruja, chec opuszczenia
    UE ? UE pomoglo, UE moze odejsc :-)

    Ale swoja droga - nawet przy tych 60 euro dziennie, to zaraz zabraknie
    im pieniedzy, tzn banknotow.

    J.