    From: j...@c...pl (Jacek Osiecki)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: TELEPEKAO24 - stanowczo odradzam!
    Date: Thu, 20 Feb 2003 10:49:30 +0000 (UTC)

    Dnia Thu, 20 Feb 2003 10:09:44 +0100, Cubus napisał(a):

    >Dołączam się do zdania kolegi. Niedawno dorabiałem dla żony 2 token,
    >ale kiedy okazało się, że bank chce za to 200 (!!!!) złotych

    Jej, straszne... pewnie jeszcze dranie powiedzieli że ta pozycja stoi jak
    byk w TOiP od lat... :)

    >Pani poinformowała mnie, że jeśli go natychmiast odeślę (przez placówkę
    >pośredniczącą) to mi te 200 zł zwrócą. Mija tydzień i nic, wię się im
    >uprzejmie przypominam. Po 2 dniach odpowiada mi ich dyrektor (!) że
    >owszem token dostali, ale tak naprawdę to ich nie przyjmują!!! W drodze

    Cóż, to już jest inna sprawa - faktycznie niedysponentka dała ciała. Inna
    sprawa że dezinformacja zdarza się nie tylko w Pekao S.A. :)

    >Bezczelność nie zna granic. Z rachunku rezygnuję w najbliższym czasie.

    Jeśli nie potrafi się przeczytać TOiP, to może tak będzie bezpieczniej :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki
    j...@c...pl