  • Data: 2008-01-17 14:19:25
    Temat: Re: TERAZ!!!!
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 17 Jan 2008 10:19:34 +0100, Anna napisał(a):

    > mBank wystornował wyłącznie błędnie zaksięgowane transakcje. Tak
    > przynajmniej jest u mnie, była to wypłata w bankomacie BZWBK.

    Z nowych komunikatów wynika, że zarówno mBank jak i Multi anulowały
    wszystkie transakcje wczoraj o 20.30 hmmm czyli wychodzi na to, że ich
    systemy w tym konkretnym miejscu nie różnią się od siebie niczym - czyli
    te dwa banki tak naprawdę różni bardzo niewiele zarówno pod względem
    oferty jak i technologii - już nie raz powtarzałem, że te banki różnią
    się dosłownie szczegółami ;)

    PS Ciekawe czy klienci prestiżowego, że go tak nazwę, klubu Aquarius też
    mieli takie przeboje? Oczywiście w sensie mętliku medialnego i lekiej
    dezinformacji - jeżeli tak to w takim razie po co się tam zapisywać hłe
    hłe.

    Xenocide