  • Data: 2008-01-17 18:41:12
    Temat: Re: [mBank] TERAZ!!!!
    Od: "Z" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Wojciech Bancer" <p...@p...pl> wrote in message
    news:slrnfoummk.dfa.proteus@pl-test.org...

    > Dlaczego sądzisz, że tam była jakaś analogia dot. komornika? To nie była
    > analogia. Z napisał, że banki nie są wyrozumiałe, tak? Więc go wprost
    > spytałem _który_ jest taki niewyrozumiały i posługuje się drastycznymi
    > metodami po jednodniowym opóźnieniu. No bo kary finansowe za nieterminową
    > spłatę to przecież nie jest coś strasznie drastycznego - stosuje to
    > chyba każda firma na rynku.

    Znajdz mi wyrozumialy bank w kwesti przekroczenia (o 1 dzien) terminu:
    1) GP kart kredytowych
    2) raty 0% - pod warunkiem terminowego oplacania wszystkich rat

    Bo ja bardzo chetnie sie spoznie ze splata kredytowki, a potem zaplace od
    tego tylko 3% odsetek (wyrownanie odsetek na koncie) lub nawet odsetki
    ustawowe..

    Nie stawiaj znaku rownosci pomiedzy klientami a bankiem, bo bank swiadczy
    uslugi, pobiera za to wynagrodzenie (oplaty, obracanie pieniedzmy) ergo
    zarabia na tym, wiec klient ma prawo oczekiwac perfekcji.. na razie
    (szczegolnie ostro to widac w naszym kraju) jest niestety odwrotnie.. po
    prostu powoli uczymy sie gospodarki rynkowej, prawa konkurencji, a jakis
    ladny run klientow z mBanku (moze i zawinila VISA, ale mBank nie umial tego
    kulturalnie rozegrac - i za to nalezy im sie kara) nauczylby tamtejszych
    menedzerow, ze jednak Polacy sie ucza dosc szybko sily "glosowania nogami".
    A i konkurenci zaczeli by przerabiac nowe case-study na szkoleniach
    wewnetrznych ;)

    pozdr