  • Data: 2008-01-17 16:46:32
    Temat: Re: [mBank] TERAZ!!!!
    Od: "swen" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Tak. Zgodnie z prawdą. Ty zdaje się tutaj wydałaś wyrok zanim pojawiło
    > się oświadczenie VISY, że błąd przynajmniej częściowo leży po ich
    > stronie, prawda? To nie jest krytykowanie zgodnie z prawdą.
    >
    > To jest głoszenie własnych poglądów i czynienie z nich prawdy
    > absolutnej.

    > I możesz dochodzić swojego. W czym więc problem?

    Wiesz, ja ci powiem tak na ucho kto jest winny!
    Winni sa klienci, kurna chata nie dosc, ze banki robia im taka przysluge i
    trzymaja ich smieszne drobne to jeszcze smia sie awanturzyc, kurde no,
    panie. A niech ida se te klinty w pizdu. Jak by tych idiotow klientow nie
    bylo to i problemu by nie bylo.
    Malo, moim zdaniem bank powinnien obciazyc kazdego kto wyciagal gotowke
    podczas awari odsetkami karnymi za to, ze narazil bank na straty!