  • Data: 2008-01-18 19:58:43
    Temat: Re: TERAZ!!!!
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wojciech Bancer <p...@p...pl> writes:

    > Uważam, że BRE Bank może być jednym z takich banków.

    Ale wiesz ile bankow jest w Europie, tak w ogole?
    Cos nieco bardziej wiarygodnego moze?

    > Czytałeś cokolwiek poza doniesieniami z grupy?

    Nigdy :-(

    > Przewija się tam czasem nazwa 'VISA Europe'.

    Przewijac to mozna dziecko jak zrobi kupe. Ja pytam o fakty, proste
    fakty w tym przypadku z zakresu techniki. Nie pytam o forme prawna
    VISA Europe ani o ich adres korespondencyjny, a o rzeczywisty system,
    ograniczony tylko do Europy (w kazdym razie taki, w ktorym da sie
    wyodrebnic awarie, ktora dotyczy tylko Europy).
    --
    Krzysztof Halasa