  • Data: 2011-09-21 09:44:00
    Temat: Re: TLS/SSL złamane? Będzie się działo
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 21 Sep 2011 01:39:27 -0500, witek napisał(a):

    > wyciales kawalek artykulu, tak zeby bylo sensacyjnie. tytul rowniez
    > wsadziles sensacyjny.

    Tytuł ze znakiem zapytania jest sensacyjny?
    Masz link przecież do całego artykułu, więc nie rozumiem o co Ci chodzi?
    Ja wrzuciłem tylko jego początek aby zainteresować kogoś ewentualnie do
    przeczytania całości. Kiedyś było już na grupie nie raz, że ludzie
    przeglądają ją z różnych urządzeń i nie zawsze duża ilość tekstu jest
    koniecznie potrzebna.

    Za to mam wrażenie, że Ty jakbyś przegapił nawet najmniejszą okazję do
    tego aby się koniecznie przyczepić, to chyba by Ci się klawiatura
    popsuła ;) więc po prostu wyluzuj.

    --
    xbartx