-
Data: 2020-12-04 15:06:56
Temat: Re: TMUB -> Alior - klopot z logowaniem
Od: AS <N...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Dziś dostałem odpowiedź na złożoną reklamację, związaną z migracją.
Szanowny Panie,
poniżej zamieszczam nasza odpowiedź.
Wyjaśnienia
Zachowanie najwyższych standardów obsługi jest dla naszego banku sprawą
priorytetową. Staramy się, aby klienci nie oczekiwali zbyt długo na
zgłoszenie konsultantów. Niestety, w wyjątkowych wypadkach (wzmożona
ilość połączeń, wydłużenie rozmów z klientami) czas oczekiwania na
połączenie z pracownikiem banku będzie wydłużony. Za wszelkie
niedogodności bardzo Pana przepraszamy.
Zgodnie z wcześniejszą korespondencją 29.11.2020 r. wszystkie produkty
otwarte w oddziale T-Mobile Usługi Bankowe przenieśliśmy do bankowości
Alior Online oraz aplikacji Alior Mobile -w jednym miejscu będą dostępne
produkty przeniesione z T-Mobile Usługi Bankowe i produkty Alior Banku.
Bankowość internetowa i aplikacja mobilna T-Mobile Usługi Bankowe został
wyłączone.
Logowanie do bankowości elektronicznej Alior Banku powinno odbyć się
zgodnie z poniższą instrukcją, przy użyciu numeru CIF klienta, który Pan
posiada w Alior Banku tj. xxxxxxxx.
Logowanie do bankowości Alior Online od 29.11.2020 r.
1. Wejdź na stronę https://www.aliorbank.pl i kliknij ,,Zaloguj".
2. Wybierz opcję ,,Alior Online".
3. W pole ,,Login" wpisz swój numer klienta CIF nadany w Alior Banku:
xxxxxxxx.
4. Wpisz hasło startowe. Otrzymasz je SMS-em na zaufany numer telefonu
podany w Alior Banku. Obecnie Twój numer to:+48xxxxxxxxx.
5. Ustal hasło do logowania (musisz wprowadzić je dwukrotnie).
6. Wybierz obrazek bezpieczeństwa, który będzie widoczny przy każdym
kolejnym logowaniu.
7. Zaloguj się przy pomocy zdefiniowanego hasła i kolejnego kodu SMS,
aby uzyskać dostęp do wszystkich funkcji systemu.
Analiza wykazała, że wprowadzał Pan błędne dane do logowania. Cieszę
się, że 30.11.2020 r. udało się Panu poprawnie zalogować do naszej
bankowości internetowej.
Z wyrazami szacunku
Elżbieta Gałązka
Specjalista ds. Reklamacji i Skarg
Zespół Obsługi Reklamacji
Departament Operacji
Alior Bank
Nie padło ani jedno słowo o tym, że mój numer CIF (nadany w Kantorze)
był zablokowany w Alior już od kilku lat..
Tuszowanie migracyjnej wpadki na całego :)
Czy wprowadzałem błędne dane? Owszem. Skoro poprawne nie działały to
próbowałem inne kombinacje. Nie działało nawet odzyskiwanie hasła, ani
przypomnienie numeru CIF (ten znałem na 100% bo miałem zanotowany z
komunikatu w TM i był tożsamy z tym w Kantorze).
Następne wpisy z tego wątku
- 04.12.20 21:46 WAM
- 04.12.20 21:52 WAM
- 05.12.20 10:13 jo44
- 05.12.20 15:43 witrak()
- 05.12.20 18:44 Dominik Ałaszewski
- 05.12.20 18:52 Kamil Jońca
- 06.12.20 13:02 Dominik Ałaszewski
- 06.12.20 13:26 Kamil Jońca
- 06.12.20 15:17 AS
- 06.12.20 18:30 Dominik Ałaszewski
- 07.12.20 18:49 Piotr Gałka
- 09.12.20 13:25 Tomaszek
- 09.12.20 13:27 Tomaszek
- 09.12.20 13:29 Tomaszek
- 09.12.20 13:30 Tomaszek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Konto wspólne w N26.
- Bank z archaicznym uwierzytelnianiem.
- Re: Akumulatorki...
- Usiłuję zapłacić za energetyzację...
- w Polsce jest kryzys
- mBank mKsiegowosc
- gotówkowe zjeby
- Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- Jutro to dziś...
- leć gołombeczku
- PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- Prawdziwy/fałszywy bank
- Velo dał mi bezpłatny debet...
- Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
Najnowsze wątki
- 2024-12-13 Konto wspólne w N26.
- 2024-12-09 Bank z archaicznym uwierzytelnianiem.
- 2024-12-04 Re: Akumulatorki...
- 2024-12-03 Usiłuję zapłacić za energetyzację...
- 2024-11-13 w Polsce jest kryzys
- 2024-11-12 mBank mKsiegowosc
- 2024-11-06 gotówkowe zjeby
- 2024-11-01 Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- 2024-11-01 Jutro to dziś...
- 2024-10-22 leć gołombeczku
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-15 Prawdziwy/fałszywy bank
- 2024-10-13 Velo dał mi bezpłatny debet...
- 2024-10-07 Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- 2024-10-05 Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże