eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiTMUB - czytanie z e zrozumieniemRe: TMUB - czytanie z e zrozumieniem
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin2!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrad
    a.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: TMUB - czytanie z e zrozumieniem
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <nqlqfh$lem$1@node2.news.atman.pl>
    From: KB <p...@w...pl>
    Date: Tue, 6 Sep 2016 21:04:35 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/45.2.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <nqlqfh$lem$1@node2.news.atman.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 38
    Message-ID: <57cf1346$0$15205$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 5.172.255.76
    X-Trace: 1473188678 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 15205 5.172.255.76:2944
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:626236
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam
    Moim zdaniem doszło do nieporozuemienia odpowiedzieli Ci nie na to co
    pytałeś.
    Sprawa jest prosta - masz tylko kartę kredytową a nie masz konta
    zwykłego - to i nie dostajesz premii za polecenie. W regulaminie jest to
    napisane.

    pozdrawiam
    KB


    W dniu 06.09.2016 o 09:15, wiatrak pisze:
    > Wziąłem udział w promocji karty kredytowej T-Mobile. Polecił mnie
    > skutecznie Eneuel, wyrobiłem kartę i dostaję co miesiąc 100,10 PLN na
    > rachunek karty.
    >
    > Ponieważ posiadam od dawna ROR w T-Mobile. mogę być rekomendującym.
    > Rekomendowałem kartę kredytową znajomemu, złożył on wniosek z linka,
    > otrzymał kartę i w lipcu ma zaksięgowane kilka płatności.
    >
    > No i w sierpniu nie dostałem za niego stówki jako rekomendujący.
    > Złożyłem reklamację, w której szczegółowo opisałem sytuację podając
    > nawet dane rekomendowanego przeze mnie osobnika i fakt braku premii 100
    > pln na rachunku ROR za jego skuteczne polecenie. I w ciągu 6 dni
    > dostałem odpowiedź.....
    >
    > "Szanowny Panie, W odpowiedzi na reklamacje numer 227xxx dotyczącą braku
    > wypłaty premii w związku z promocją Kart kredytowych ,,POLEĆ ZNAJOMEMU
    > KARTĘ KREDYTOWĄ MASTERCARD", kieruję niniejszą korespondencje. Uprzejmie
    > informuję, że premia w wysokości 100.10 PLN została wypłacona w dniu
    > 25.08.2016 r. na rachunek karty kredytowej numer xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx .
    > Prosimy o weryfikacje historii rachunku. Wyrażam nadzieję, że
    > przedstawione wyjaśnienie będzie wystarczające",
    >
    > Toż nie reklamowałem braku premii 100,10 jako REKOMENDOWANY, tylko brak
    > 100 PLN na ROR jako REKOMENDUJĄCY.
    > Czyli czytają, ale nie kumają. Oni nie żaby.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1