  • Data: 2009-07-21 16:58:04
    Temat: Re: TOiP Millennium
    Od: " zycie_po_zyciu" <z...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A niekoniecznie.
    > Mnie odpowiedzieli, cytuję:
    > "Uprzejmie informujemy, że istnieje możliwość bezpłatnej zmiany
    > dotychczasowego rachunku osobistego na rachunek techniczny (tzw. konto
    > lokacyjne) służące m.in. do obsługi kredytu, który będzie prowadzony
    bez
    > opłat. W celu dokonania takiej zmiany należy zgłosić się do dowolnej
    > placĂłwki Banku."
    >
    > Inna sprawa, że w placówce już byłem i dowiedziałem się że taka
    moĹźliwo
    > ść
> [...]

    Kiedy dostaleś tą odpowiedź? Dzisiaj pracownicy oddziałów dostali info, ze
    juz mogą dokonywac konwersji. Czyli koniec "awarii", bo tak mieli mówić
    klientom. Jutro przekonam się, czy dadzą radze zamienić rachunek.
    Co do technicznych kont w chf, na razie bank nie przewiduje ich
    wprowadzenia. Pewnie do czasu.