  • Data: 2009-09-13 12:23:41
    Temat: Re: "Tajemnicza historia kart kredytowych"
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    krzysztofsf wrote:

    > Praktycznie jedyna rzecz, ktora mnie "ruszyla" , ti ichni provident czy
    > jakos tak, ktory celowo ksiegowal wiekszosc wplat z opoznieniem, zeby
    > naliczac klientom kary.

    I tego też nie jestem do końca pewien jak to było.
    Nie znam historii i przyznaję, ze nie chce mi się szukać ale
    podejrzewam, że było tak, że ludzie wysyłali czeki w ostatnim dniu
    spłaty, a firma nie wyrabiając się ksiegowała dopiero wtedy kiedy czek
    poszedł u nich "do obróbki".
    Niekoniecznie musiało to byc celowe działanie.
    Taki nasz mBank z 3 miesiecznym poslizgiem w przerabianiu dokumentów.

    > Ciekawe, ze w calym filmie zaden z obroncow kleinta nie zaproponowal,
    > aby zastosowac zasad, iz dlug zaciagniety karta jest naliczany zawsze wg
    > stawek oprocentowania obowiazujacych w chwili, gdy go zaciagnieto.
    > Wtedy tylko nowe transakcje obejmowalaby zmiana oprocentowania.

    CapitalOne tak zrobił. Przynajmniej mi.