  • Data: 2002-02-04 13:31:55
    Temat: Re: Tak sie zastanawiam...
    Od: "pablos" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No to tez Ci przyznam racje, choc i tak uwazam to za troche dziwne, tak
    co
    > miesiac zmieniac hmm... orientacje (w sprawach sympatii do banku
    oczywiscie
    > :-)) )

    argument że mogę dostać więcej gdzie indziej jest dość przekujący, nie wiem
    jak dla ciebie :-)

    zdecyduj się czy chcesz myśleć o bankach w kategorii konkretów czy też
    sentymentów

    ps. gratuluję konsekwencji mBankowi, który równocześnie zaczął naliczać
    opłaty za karty pełnomocników (wkurza mnie to bo np. moja żona będąca
    pełnomocnikiem używa kart dość często) a płacę bo pada argument że karty
    dodatkowe często nie są wykorzystywane

    równocześnie widzę na onecie reklamę o treści : chcesz kartę za friko, no to
    kliknij i weź - poprostu szczyt konsekwencji, wciskać ludziom gratisy, po to
    by zaraz liczyć im za to pieniądze