eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiTaki dobry bank?Re: Taki dobry bank?
  • Data: 2011-03-10 09:23:06
    Temat: Re: Taki dobry bank?
    Od: "witrak()" <w...@h...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Jarek Andrzejewski wrote:
    > On Tue, 08 Mar 2011 11:42:42 +0100, Shield <f...@f...com> wrote:
    >
    >> Też mam podobne doświadczenia z nimi - przy jakichkolwiek zmianach w
    >> toip nagle zaczynały mi się pobierać niesłuszne opłaty, a to za
    >> token, a to za kartę która nigdy nie była aktywowana, a to za wyciągi
    >> które należały mi się bezpłatnie...
    >
    > Mnie kiedyś zdumieli próbą obciążenia za odwołanie zleceń przyszłych w
    > placówce, gdy wypowiadałem umowę rachunku.
    >

    Otóż jest to ich normalna praktyka (brałem to kiedyś). Sztuka
    polega na wydutkaniu klienta, który się śpieszy: jeżeli ktoś
    przychodzi do placówki, to chce załatwić szybko, więc pewnie
    odpuści i zapłaci. Rada na to jest taka - wysyła się wypowiedzenie
    pisemne (ważne, aby wcześniej zastrzec karty, żeby nie było
    obowiązku ich zwrotu i wyczyścić konto do zera), najlepiej dużo (2
    tyg) wcześniej i ze zwrotką. Wtedy nie mogą nic zrobić, a w
    przypadku jakichkolwiek utrudnień muszą to zrobić pisemnie
    (odmawia się ewentualnej rozmowy - gdyby dzwonili).

    Oczywiście istnieje ryzyko, że skończy się to u arbitra albo po
    skierowaniu skargi do KNF, ale w sumie napisanie pisma (nawet z
    kolejką na poczcie) to mniejszy wysiłek niż odwoływanie n zleceń
    stałych (ja np. miałem ich kilkanaście...) lub kłótnia z
    niedysponentką.

    witrak()

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1