eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiTaki dobry bank? › Re: Taki dobry bank?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!not-for-mail
    From: "witrak()" <w...@h...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Taki dobry bank?
    Date: Thu, 10 Mar 2011 10:23:06 +0100
    Organization: Academic Computer Center CYFRONET AGH
    Lines: 29
    Message-ID: <ila42u$5he$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    References: <il4v21$1u78$1@news.ett.com.ua> <il4v21$1u78$1@news.ett.com.ua>
    <a...@n...onet.pl>
    <j...@4...com>
    NNTP-Posting-Host: dorsay.interkom.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: srv.cyf-kr.edu.pl 1299747742 5678 194.8.46.11 (10 Mar 2011 09:02:22 GMT)
    X-Complaints-To: n...@c...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 10 Mar 2011 09:02:22 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; en-US; rv:1.9.2.15)
    Gecko/20110303 Lightning/1.0b2 Thunderbird/3.1.9
    In-Reply-To: <j...@4...com>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:548730
    [ ukryj nagłówki ]

    Jarek Andrzejewski wrote:
    > On Tue, 08 Mar 2011 11:42:42 +0100, Shield <f...@f...com> wrote:
    >
    >> Też mam podobne doświadczenia z nimi - przy jakichkolwiek zmianach w
    >> toip nagle zaczynały mi się pobierać niesłuszne opłaty, a to za
    >> token, a to za kartę która nigdy nie była aktywowana, a to za wyciągi
    >> które należały mi się bezpłatnie...
    >
    > Mnie kiedyś zdumieli próbą obciążenia za odwołanie zleceń przyszłych w
    > placówce, gdy wypowiadałem umowę rachunku.
    >

    Otóż jest to ich normalna praktyka (brałem to kiedyś). Sztuka
    polega na wydutkaniu klienta, który się śpieszy: jeżeli ktoś
    przychodzi do placówki, to chce załatwić szybko, więc pewnie
    odpuści i zapłaci. Rada na to jest taka - wysyła się wypowiedzenie
    pisemne (ważne, aby wcześniej zastrzec karty, żeby nie było
    obowiązku ich zwrotu i wyczyścić konto do zera), najlepiej dużo (2
    tyg) wcześniej i ze zwrotką. Wtedy nie mogą nic zrobić, a w
    przypadku jakichkolwiek utrudnień muszą to zrobić pisemnie
    (odmawia się ewentualnej rozmowy - gdyby dzwonili).

    Oczywiście istnieje ryzyko, że skończy się to u arbitra albo po
    skierowaniu skargi do KNF, ale w sumie napisanie pisma (nawet z
    kolejką na poczcie) to mniejszy wysiłek niż odwoływanie n zleceń
    stałych (ja np. miałem ich kilkanaście...) lub kłótnia z
    niedysponentką.

    witrak()

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1