  • Data: 2019-07-31 11:51:13
    Temat: Re: Takie bogacze, a kredyty frankowe biorą.
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Raz mi się zdarzyło, że na jakimś kompletnym zadupiu Norwegii w środku nocy jedyną
    karta z kilkunastu, które próbowaliśmy w
    dystrybutorze paliwa i zadziałała to był AmEx firmowy kolegi.
    Nie wiem czy dlatego że AmEx, czy dlatego że "firmowy" (jakoś to musiał później z
    korpo rozliczyć).
    Oczywiście nie mieliśmy lokalnych kart norweskich.
    Więc później miałem parcie na AmExa, ale ten z Milka był kiepski pod wieloma
    względami.
    BTW miałem lokalną kartę norweską na przełomie 80'/90', przydawała się właśnie na
    stacjach paliw (zniżka w cenie za litr).
    W tamtych czasach wszystkie były wypukłe, jak zobaczyłem pierwszą kartę plaskatą to
    jakbym zobaczył fałszywe ruble ;-)

    -----