  • Data: 2010-12-15 12:16:18
    Temat: Re: Tani domek - przykład z życia
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "quent" <x...@x...com> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:4d08ae31$0$20988$6...@n...neostrad
    a.pl...

    > Odpowiedz sobie na pytanie kiedy zaczniemy spłacać w końcu te kredyty to
    > dowiesz się kto będzie je spłacał. Ja jestem za tym aby zacząć spłacać już
    > dziś a Ty chyba chcesz to zostawić... dzieciom :-/

    Ale ja znam odpowiedź, a przynajmniej uważam, że znam. A brzmi ona:
    dobrowolnie nigdy.

    > Gdzie dają takie kredyty?

    Czasem da się takie finansowanie uzyskać. Nie jest to banalne, ale da się.

    > Państwo nie powinno prowadzić ŻADNEJ działalności usługowej. Powinien
    > zostać wprowadzony zakaz zadłużania się samorządów.

    Kompletnie się nie zgadzam. Dodatkowo nie widzę grama sensu w łączeniu
    zagadnienia zadłużania się samorządów oraz socjalizmu.

    > O to, to, to... obligacje - państwo podwójnie wtedy pożycza od obywateli
    > bez ŻADNEJ gwarancji zwrotu.
    > W grecji, irlandii tak właśnie się stało... i...

    No tak. Państwo to kolejny podmiot na rynku. Ma lepsze "gwarancje" niż
    większość innych podmiotów, ale też nie 100%-owe.

    > Czołg? ;-)

    Wprawdzie miałem na myśli samochód, ale po chwili zastanowienia Twój pomysł
    bardziej mi się podoba! ;-)