  • Data: 2014-07-03 01:54:23
    Temat: Re: Tasmy prawdy
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "jakson" lp24dr$p9g$...@n...news.atman.pl

    > Nigdy, ze uzywalem "w prywatnych celach" karty sluzbowej.
    > Nigdy mi to nawet nie przeszlo przez mysl (podobnie jak innym z pracy).
    > Zarabiam znacznie mniej niz Sikorski.
    > Ze im nie wstyd...

    Mnie na religii (niemal 40 lat temu) uczono, że prywatne korzystanie
    z firmowych dóbr jest grzechem -- kradzieżą. Użycie biurowego spinacza
    czy złożenie podpisu długopisem firmowym -- to mały grzech, ale jednak
    grzech; natomiast użycie służbowego samochody czy telefonowanie
    międzymiastowe to ciężki grzech...

    Dobro firmowe zwykle było tożsame z dobrem państwowy, a państwo
    było postrzegane jako komunistyczne, czyli wrogie Kościołowi.

    -=-

    Ilu ludzi umarło w RP -- gdyż zabrakło im wpisu czy stempla
    o wartości parudziesięciu plnów? Ilu ludzi można nakarmić za
    takie pieniądze? Ile razy Sikorski czy Belka płacili firmowymi
    ,,kartami'' za prywatne zakupy?...

    I jak skutecznie rząd ściga nas, gdy nie zapłacimy
    Belkowo-Vincentowo czy podobnego Szczurkowego?...

    IMO Sikorski czy Belka po prostu utożsamiają się z biznesmenami
    nakręcającymi finanse państwa. Im wydaje się, że są właścicielami
    tego państwa czy banku centralnego... Nie biorą pod uwagę faktu,
    iż Polska liczy sobie kilkadziesiąt milionów ludzi, z których
    zdecydowana większość może zająć ich stanowiska...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'