  • Data: 2012-03-15 16:38:17
    Temat: Re: Telefon w mBanku -- koniec ważnosci konta
    Od: "mx" <@m...@o...pl@> szukaj wiadomości tego autora

    ."Eneuel Leszek Ciszewski" wrote

    >Co to znaczy, że konto traci ważność? Muszę doładować do tego
    >dnia czy mogę później, godząc się na to, że przez jakiś czas
    >nie będę mógł dzwonić? (przez jakiś czas -- czyli do czasu
    >wpłacenia na to konto minut bądź złotówek)

    Standardowo, +30 dni tylko przychodzące:

    Doładowania realizowane są za pomocą dowolnych płatności on-line.

    5 PLN doładowania to 60 dni na usługi wychodzące oraz 90 dni na usługi
    przychodzące.

    Okresy Ważności konta do 180/210 dni (usługi wychodzące/przychodzące)

    Tabela okresów ważności konta po doładowaniu
    Kwota Doładowania Okres ważności na połączenia wychodzące Okres
    ważności na połączenia przychodzące
    5 - 49 PLN 60 dni 90 dni
    50 - 500 PLN 180 dni 210 dni

    Przy kilku zasileniach np. za 50 PLN, a później za 5 PLN - zawsze brany jest
    pod uwagę korzystniejszy dla Klienta czas Ważności konta