  • Data: 2009-03-03 11:30:12
    Temat: Re: Token GSM w Eurobanku
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On 3 Mar, 12:22, Brzezi <b...@g...com> wrote:

    > Juz nie pamietam dokladnie, ale chyba mozna wszystkie kanaly
    > zasubskrybowac, tzn niewybiorczo tylko wszystkie :)
    >
    > Pozdrawiam
    >         Brzezi

    Niestety tak nie jest,
    Pod moim Windows Mobile muszę ręcznie dodawać każdy konkretny kanał, a
    nie mam zamiaru celować na zasadzie "a nuż trafię".... niepotrzebnie
    tracić przy tym swój czas i narażać się na otrzymywanie beznadziejnych
    wiadomości z ogłoszeniami erotycznymi, co w Erze jest powszechne ze
    względu na aktywne wykorzystanie wielu z dostępnych kanałów. To bank
    powienien przekazać mi taką informację. Niestety, Eurobank się nie
    popisuje i sprawia wrażenie jakby nie zależało mu na kliencie. Od
    wielu dni czekam na wyjaśnienie tej sprawy, jakby to było wielce
    skomplikowane. Nie potrafiłem dotrzeć bezpośrednio do kompetentnej
    osoby z pomocy technicznej... Dlatego zwracam się z tym na forum, bo
    być może ktoś już to rozwiązał.