  • Data: 2009-06-11 10:36:44
    Temat: Re: Totalna inwigilacja
    Od: schliesky <t...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    krzysztofsf wrote:
    > I czy sie dobrze prowadza. Bo np. na kochanke idzie sporo pieniedzy, i
    > jak pracownik banku ma takie drogie zycie osobiste, zwieksza ryzyko
    > defraudacji moich srodkow. Rowniez powinni upublicznic swoje
    > przyzwyczajenia do gier hazardowych itp.

    Dokładnie, to jest, jak pokazują przypadki defraudacji pieniędzy przez
    pracowników banków, o wiele większe zagrożenie dla pieniędzy klientów. A
    maklerzy hazardziści, którzy ukrywają swoje straty i angażują do
    operacji większe pieniądze niż mieli prawo? Już sporo przypadków takich
    było i przynajmniej jeden bank przez to zbankrutował. Ale nie,
    ważniejsze jest to, czy ja zmieniłem pracę i adres.

    Żarty, żartami, ale co można z tym zrobić? Jestem gotów podpisać się pod
    każdą petycją walczącą z tymi pomysłami. Sprzeciwiam się, żeby chronili
    pieniądze, które trzymam w banku w ten sposób, to idzie o wiele za daleko.

    --
    Pozdrawiam, *Schliesky*
    email: schliesky at gmail