  • Data: 2009-06-12 00:00:13
    Temat: Re: Totalna inwigilacja
    Od: szczurwa <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 11 Cze, 12:29, "MarekZ" <b...@a...pl> wrote:

    > Jak na razie nie natknąłem się na coś takiego, aby tego rodzaju dane
    > swobodnie krążyły pomiędzy instytucjami (przynajmniej w jawnym obiegu).
    > Mówię o typowych krajach, pomijam Koreę Północną itp. Nie sądzę abyśmy to
    > akurat my byli w tym awangardą. Pierwsze muszą być USA, ewentualnie GB. :)

    Pociesza mnie odrobinę Twój optymizm. Ja jednak zacząłem w tej chwili
    sprządzać listę informacji, które o mnie potencjalnie posiada system
    bankowy. Im lista staje się dłuższa, tym refleksja staje się głębsza.
    Myślę, że to ciekawy temat do różnych przermyśleń. Wielu z nas pisze
    tu "Zajdel", ja jednak stawiam na mojego faworyta, Orwella.