  • Data: 2009-06-12 18:45:25
    Temat: Re: Totalna inwigilacja
    Od: "donald" <d...@k...corporation.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "krzysztofsf" <k...@w...pl> wrote in message
    news:h0ssaj$4sn$2@news.wp.pl...

    > Nie wtedy, gdy dazy sie wlasnie do utrudnienia korzystania i wrecz
    > weliminowania operacji gotowkowych.
    >
    > Z tym, ze ciezko mi sobie wyobrazic jak np. kilka osob kupuje tego samego
    > dnia samochod u dealera, kazdy stojac w kolejce do kasy z walizeczka
    > banknotow.

    Nie wiem u ktorego dealera samochodowego ustawia sie kolejka:)) ale ja bylem
    swiadkiem kupna samochodu za gotoke, a dokladnie za 7500 funtow:) nie bylo
    zadnej kasy, pan delare (byly trzy biurka) przy jednym biurku, pokazal
    pojazd, potem przy biurku policzyl dwa razy gotoke i dal rabat w zwiazku z
    platnoscia gotowka.
    Nikt na nikogo krzywo nie patrzyl a wrecz przeciwnie. Wymieniono podpisy,
    umowy czo co tam jeszcze i tyle.
    Chyba w Polsce zapomnielismy juz, ze mozna calkiem sprawnie operowc gotowka,
    inna sprawa, ze inne kwoty sa w Polsce.